葛仔Nick

2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


2009.3.9不多順利的一天 鬱悶分類: 未分類

     今日成日都事事不順!!唉!!!見到自己人工得個九百幾!!好鬼!!!比佢E九百幾破壞哂我架如意算盤!!!唉!!明唸住還哂D債架嗎!!點鬼知得九百幾!!!我收到E幾百!!!反到屋企!!又要比老母問攞錢!!要攞五百!!我聽到真係好鬼燥!!我自己都未救到自己!!!你又問我攞錢!!點解你係咁無用咁犯賤呀!!!!!我又要唸電話費架處理問題!!!又要處理還錢比丸仔錢架問題!!!佢好心放過我好嗎!!我反工搵錢唔係為左貼你架!!!係幫下E個家!!眼見自己幫唔到E個家!!又要比E個家負擔!!成個人真係無哂生氣!!!天呀!!!你真係想玩死我啦!!!!我比三百佢!!佢又要死好人還錢比人!自己唔洗用!!!錢多就話還姐!!無錢就咪還啦!!!佢仲話比五百佢 話政府派錢比反我!!信佢一成都死!!!唔係我唔想比!!!係我無能為力!!!julia又要我比NDSL老母又要問我攞五百!!電費又要迫我還千七蛟!!!我真係頂唔順啦!!今日仲有D想喊架感覺!!!好無助!!!!好大壓力!!!又唔老豆比錢我還!!!因為我欠佢太多!!!我咁架年幾!!!福都未比佢享!!苦就成日要佢受!!!我心好唔舒服!!!眼見老母問攞錢!!我真係唔想咁惡對我佢架!!!但佢係咁迫我!!!我搵錢係還債!!唔係貼你架!!!!! 我唸住有千幾蛟都可以還錢之如!!!都可以考慮比NDSL比Julia!!!但係九百蛟可以做D咩呀!!!!但我決定要還錢比佢架啦!!!過左今日我仲有四日時間!!!四日之內要還電話費!!! 我真係未知點做!!但我唔想拖住丸仔!!! 所以決定還錢!!我攞左錢架啦!!明天要比佢架啦!!!我好低落!!唔知用咩表情話比人知我無事!!我心好煩好唔知點做好!!!!好困擾我!!!!唔打啦!!!!好鬼煩呀!!!!






訪客留言 (返回 nick2najily 的日誌)


Cherie 於 2009-03-12 12:07 AM 發表:
福福,唔好咁啦~~你唔開心咪搵我地講lor~~ 你唔好一個人煩啦,你唔係得自己一個ga!!你仲有我地ga ma!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]