日日反學.工作.身心真係好攰.
出埋今期糧都要做好幾日先!!!追反D成綪!!!成績好差架啦!!!
我唔想再令人失望呀!!!!所以點都要追反D成績先!!!!我要加油呀!!!!!
今日做錯事比呀栢喜鬧左我好內!!!我都知錯架啦!!!
唔會有下次!!最近覺得自己身體弱左好多呀!!!!所以要做反D運動!!等身體Heath D先得!!!!
今個暑假都要學好D英文先得!!!!好差呀!!!!
不過最近心情都比較呆滯!!!都唔知點解!!!心都唔知唸咩架!!!心不在然~~~~成碌蕉咁!!!!真失敗!!!
可能比自己第二段成績搞到心情唔係咁好!!!!不過我真係會努力架啦!!!!
自己都唔知可以打D咩!!!!唔識打!!!!又唔可以話自己好鬼開心!!又唔可以話唔開!!!
|