葛仔Nick

2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


幾沉悶的一日 呆滯分類: 未分類

日日反學.工作.身心真係好攰.

         出埋今期糧都要做好幾日先!!!追反D成綪!!!成績好差架啦!!!

  我唔想再令人失望呀!!!!所以點都要追反D成績先!!!!我要加油呀!!!!!

           今日做錯事比呀栢喜鬧左我好內!!!我都知錯架啦!!!

 唔會有下次!!最近覺得自己身體弱左好多呀!!!!所以要做反D運動!!等身體Heath D先得!!!!

          今個暑假都要學好D英文先得!!!!好差呀!!!!

不過最近心情都比較呆滯!!!都唔知點解!!!心都唔知唸咩架!!!心不在然~~~~成碌蕉咁!!!!真失敗!!!

          可能比自己第二段成績搞到心情唔係咁好!!!!不過我真係會努力架啦!!!!

            自己都唔知可以打D咩!!!!唔識打!!!!又唔可以話自己好鬼開心!!又唔可以話唔開!!!

  






訪客留言 (返回 nick2najily 的日誌)


nick2najily 於 2009-04-27 12:13 AM 發表:
唔好意思=.=''''
)-W-(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenneth66918 於 2009-04-25 02:31 AM 發表:
health,健康都串錯= ="""""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]