葛仔Nick

2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


對不起!!我是罪人 傷心分類: 未分類

         我今日冇好多野打,首先第一係向少林講聲對唔住,係我認我呃你,我比人偷左相機,係我犯下架錯,我會負好一切責任,我係為左唔想你嬲我先咁做,我一早做好心理準備,而點解要解釋一切,係唔想你為一件事而唔開心,我欠左大家好多架啦,E句對唔住我一早就要講,向所有人講包括埋你少林.Cherie我無好好企起你戈邊幫你,整估你話你.大明我地識左六年,係我成日同你作對,令你好煩,EVA我整估你搞到你喊過幾次.呀溫,講真我無一次係令你有開心過成日整估你,垃圾-雪瀅.嘉塋.芷塋我無好好對你地,我經常整估你地,我有時仲避開嘉塋, 係因為唔想令你地煩.仲有平平.呀麥.朱生.栢喜.嘉敏.楊媽媽.Julia.juanne等等我都無好好聽你地講對你地好,反而一次又一次令你地擔心同煩厭.我真係好對唔住大家.比我起到同大家講句對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.


             而第二件事係我李耀福.相信一個女子,認為佢會接受我.同我一齊,點知係水泡係鍾無豔.我仲有相信一次一次又一次.佢話幫佢一次一次又一次,我真係咁蠢嗎.認為幫佢佢會反來嗎?原來係無.但我無怪佢.無恨佢.只恨自己蠢自恨自己自作多情,恨自己無用失敗.癈物.我李耀福友誼愛情親情學業工作都無一樣好, 都無成功講,我好無用我心好痛,眼淚在\眼中流不出來!!!心中好痛好痛!!!!!

    讓我跟著烏鴉離開吧~~~~

   

          消失在俗世中~~~跟著風飄蕩~~~~~~

             

                           連我架心靈也跟著離去~~~~~~~

 

                                       留下的只是軀殼吧~~~~~~~~~

 

                                                                            再見我的一切

2009.6.3






訪客留言 (返回 nick2najily 的日誌)


luvlii 於 2009-06-04 10:43 PM 發表:
咁 愁 水 喔 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AngelCherie 於 2009-06-03 06:27 PM 發表:
唔好成日都講對唔住啦~~ 我信你會好好改進下你自己ge~~你比心機讀好d書仲好啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]