我今日冇好多野打,首先第一係向少林講聲對唔住,係我認我呃你,我比人偷左相機,係我犯下架錯,我會負好一切責任,我係為左唔想你嬲我先咁做,我一早做好心理準備,而點解要解釋一切,係唔想你為一件事而唔開心,我欠左大家好多架啦,E句對唔住我一早就要講,向所有人講包括埋你少林.Cherie我無好好企起你戈邊幫你,整估你話你.大明我地識左六年,係我成日同你作對,令你好煩,EVA我整估你搞到你喊過幾次.呀溫,講真我無一次係令你有開心過成日整估你,垃圾-雪瀅.嘉塋.芷塋我無好好對你地,我經常整估你地,我有時仲避開嘉塋, 係因為唔想令你地煩.仲有平平.呀麥.朱生.栢喜.嘉敏.楊媽媽.Julia.juanne等等我都無好好聽你地講對你地好,反而一次又一次令你地擔心同煩厭.我真係好對唔住大家.比我起到同大家講句對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.好對唔住.
而第二件事係我李耀福.相信一個女子,認為佢會接受我.同我一齊,點知係水泡係鍾無豔.我仲有相信一次一次又一次.佢話幫佢一次一次又一次,我真係咁蠢嗎.認為幫佢佢會反來嗎?原來係無.但我無怪佢.無恨佢.只恨自己蠢自恨自己自作多情,恨自己無用失敗.癈物.我李耀福友誼愛情親情學業工作都無一樣好, 都無成功講,我好無用我心好痛,眼淚在\眼中流不出來!!!心中好痛好痛!!!!!
讓我跟著烏鴉離開吧~~~~
消失在俗世中~~~跟著風飄蕩~~~~~~
連我架心靈也跟著離去~~~~~~~
留下的只是軀殼吧~~~~~~~~~
再見我的一切
2009.6.3
|