葛仔Nick

2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


哈哈^^ 分類: 未分類

         今日反工好攰呀.不過在床上不能入睡.

                對不起答應你要點半訓.點知仲未訓.頭未乾嗎?再加上想打埋blog嗎?

        對不起呀.記唔記得呀.答應你對住你唔準用假面具架嗎?

                                                     今日傻B好攰呀.眼都好攰呀.沒有你的十一個中.沒有精神.無有氣力.

              眼中只有流水.我好想忍住架.但係忍唔到之嗎.

                                                           你呀冷靜還冷靜.唔好太內呀.我怕等到有相思病炸.

                係呀今日著左你起廣州買比我件白色衫呀.幾好睇呀.你送左隻錶比我做人有反時間規律呀.

                     我知你未想見我.不過聽日你攞書我點都會來幫你攞架.傻B答應過你架嗎?

      係呀今日做野博過頭整親隻手喎!你話幾唔小心呀?成日要你擔心添heheh^^

                                                    我好掛住你呀螺B老婆.對唔住呀我真係忍唔住唔叫你老婆呀.慣左呀^^

 

你呀成日都除隻介子.記得嗎?話過要永遠唔比除架嗎?

     今日我係咁睇反同你影架相.下個月再影過架.要影反戈部靚戈部架^^

  

               今日我就係著住E件衫啦!!!係咪好睇呢.你揀架喎!實好睇.

  

                  我唸住聽日著E件架.唔知好唔好呢!!你話好唔好姐

 

          隻錶我好中意呀.我想帶E隻錶好內架啦!!!有錶帶啦!!我老婆送架.







訪客留言 (返回 nick2najily 的日誌)


wanvicky 於 2009-08-30 01:50 AM 發表:
記得天日丫.. 我地4點半開始...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bowielovefai 於 2009-08-29 07:27 PM 發表:
c0mmenT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]