葛仔Nick

2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010.7.26今天放假..休息了一天..爽呀 分類: 未分類

無聊地訓左一天

沒有事情好幹...

六點同兄弟睇野....

做埋D大事就反屋企...

都無咩好做...

我發覺自己有D扑街

聽日十一點考交通

到E家都未溫過...

分名想死....

唔打了.....溫習先

 

 

 







訪客留言 (返回 nick2najily 的日誌)


lovef5201152 於 2010-07-27 12:35 AM 發表:
哈哈...咁做反我戈傻b囉..kaak
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦...OKOK
Posted at 2010-07-27 02:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hi7be7of2bf 於 2010-07-26 06:58 PM 發表:
呵~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

笑咩呀...靚妹....
Posted at 2010-07-26 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a_ying20 於 2010-07-26 01:07 PM 發表:
\3/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩咁架樣架=^=??
Posted at 2010-07-26 02:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovef5201152 於 2010-07-26 11:40 AM 發表:
傻仔..-33-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩話人傻仔波...雖然係姐......
Posted at 2010-07-26 02:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovef5201152 於 2010-07-26 11:40 AM 發表:
NO"1a333a"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]