無聊地訓左一天
沒有事情好幹...
六點同兄弟睇野....
做埋D大事就反屋企...
都無咩好做...
我發覺自己有D扑街
聽日十一點考交通
到E家都未溫過...
分名想死....
唔打了.....溫習先
喜 怒
哀 樂