2010 年 9 月 8 日 星期三  |
| 2010.9.8平靜的,一天 | 分類: 未分類 |
今天就係放工回家訓教食飯訓教反工....
好平淡的一天...
好正...
我今日終於交左成績表...
等通知入唔入到學校讀書...
希望佢收我啦...
我欠兩年炸...
比我攞個畢業証書都好呀...
BaBy...
我明白你同我講架野...
我都知我比左好多空白支票比你架啦....
我會努力比你睇架...
我唔可以成世人都咁過架...
我會有反D分寸架啦....
BaBy....
I Miss U....

白痴的我
| |
|