葛仔Nick

2010 年 9 月 8 日  星期三   晴天


2010.9.8平靜的,一天 分類: 未分類

 

 

今天就係放工回家訓教食飯訓教反工....

 

好平淡的一天...

好正...

 

我今日終於交左成績表...

等通知入唔入到學校讀書...

希望佢收我啦...

我欠兩年炸...

比我攞個畢業証書都好呀...

 

 

BaBy...

我明白你同我講架野...

我都知我比左好多空白支票比你架啦....

我會努力比你睇架...

我唔可以成世人都咁過架...

我會有反D分寸架啦....

BaBy....

I Miss U....

 

 

白痴的我






訪客留言 (返回 nick2najily 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]