| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 21 日 星期二  |  |
悶死人= =  |
|
今日...無乜野做勁悶囉= =今日做d野寫到我手都軟phy又有3堂= =...之後又英文之後又chem,maths又test= =又差d做唔哂.....之後中文堂又作文,仆佢個街= =煩到死狂寫野....終於等到放學啦!!!!!我同pk去左天水圍搵呀欣配con~~~,之後去左搵呀鋒,嘉俊,癲老....之後可兒黎到啦~哈哈!!估唔到今日又見到牙nick喎^^"~*之後到左8點先走,咁就各返各屋企..p.s仲未幫媽咪(楊姑)作好文-.-死得人多啦= =''''''
|
|
刊登時間︰2006-02-21 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 126 | »
|