|
今日係06年6月6號= =學校仲要係day6..."4條6xdd今日e舊都要上3堂phy=____=唉,,3堂phy+英文+中文,,之後就走左去汁bb彈....頂,,食野果時唔知得2-3個字--;上車,,之後再食過>w<比人笠左包百力支>_<"之後係車到係咁比牙西恰/.\唔制牙!!係咁比佢攬住
無奈也=___=之後返到黎又要做問卷果d,,做完就走左,,跟住搵傻婆,,點知佢補課仲未放,,之後落到去見到kenny@_@點知,,佢返黎係...(唔講)之後算啦,,同左個s1個人仔+kenny去左食煙A_A之後又返番學返搵傻婆>v<"
p.s今日汁bb彈好悶,,又熱又要行山,,下次咪攪,,做多幾題數好過><'
|