今日都冇咩特別呀^0^V 淨係打波o個時打雙打王c wing 打到我個頭搞到腫左囉~仲打左兩次tim 打波打到7點3先肯走@@番到屋佐踏9
今日都冇咩特別呀^0^V
淨係打波o個時打雙打王c wing
打到我個頭搞到腫左囉~仲打左兩次tim
打波打到7點3先肯走@@番到屋佐踏9