再度收皮的傻仔 - 波年:)♥寂寞 - QOOZA BLOG 網上日誌
波年:)♥寂寞
nicknicklove
暱稱: 波年
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011年first唱k大行動
第一次同班死黨去camp
為聖誕節努力
龜龜xd
我頂
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 1780
今日人氣: 0
累積人氣: 9622
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


再度收皮的傻仔 分類: 未分類

今朝11點半
屋企電話響
本來以為牙媽打黎叫我
我仲kaikai下以為番學
點知望下電話係甘甘打黎
甘甘又比人放左飛機
又收左次皮,佢係家寶屋企囉=3=
煮飯仔囉佢2條on9
跟住我1點幾先過到去
帶埋d功課去做.跟住打比豬琪叫佢拎數學功課比我抄
哈哈:)豬琪仲幫我做埋英文工作紙
真乖>_______________<
玩玩玩.做做做.傾傾傾.訓訓訓
家寶叫甘甘剪頭髮
哈.家寶個頭型到爆呀
聽日有野睇lu

跟住4點幾同甘甘上狗山
死人家寶唔去
吳致柒第一個上去
跟住就我地.then牙君同牙心都上埋黎
第一時間梗係抽寂寞喇
跟住老母打黎.問我係邊
我梗係話係家寶屋企做功課喇
點知行過小小.差d比張(燈)秒左我
如果係之前個黃子年.神早死左
依家就唔會lu.這算是攻擊嗎?
想知.上狗山每張(燈)睇下喇
一定會發現到好多野既.
發現左d人係度破壞公物
跟住我地係度拎d身份證出黎
鬥邊個個樣kai囉xd
7點就番屋企喇^__^

發表時間:2010-10-05 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 nicknicklove 的日誌)


leungl0ve 於 2010-10-06 07:26 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



princehei 於 2010-10-05 10:48 PM 發表:
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mimipigz_z 於 2010-10-05 10:48 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jimson1995 於 2010-10-05 10:39 PM 發表:
cmcmcmcm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babve_v 於 2010-10-05 10:07 PM 發表:
你..去左..狗山-_-.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咩出奇
果度不嬲係我地老地方
Posted at 2010-10-05 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zsemlaw2t7 於 2010-10-05 09:58 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



all0n 於 2010-10-05 09:55 PM 發表:
都0k喎._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok咩?
Posted at 2010-10-05 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]