星期日既陽光實在太舒服... 終於可以訓到11點先起身...好耐未試過.. 差少少唔識起身...
起身就做功課.. jw要搵番d bb相.. 作完文要貼上去.. 我太聰明. 識得將張相整上電腦在印番出...令到朦朦地.. 應該睇唔出個樣係我掛..