好快聖誕啦~
話咁快12月啦.
不過.
亦好快大考.
呢次考試要加油啦.
英文我已不再奢求合格.
上次抄左兩科.
唉.
----------------------------------------------------
我的委屈..
我的膽小..
只會化成淚水..
每次想強壓涙水不要滑落..
但..結果是不可以的..
啲人究竟有冇諗過我既感受呀!?
次次都要推比我自己..
唔只得你地驚同緊張嫁..
只係識諗藉口推比我..
我冇係你哋面前溜淚...
已很比面你哋啦.
我冇拒絕,,唔代表我同意.
我唔向你哋發火,,唔代表我寬容大量唔理...
我只係想講:開心或其他我係會忘記...
但..有人向我爆粗,,整到我溜淚..呢啲野我永不忘記..
因..我記住既野全是仇恨.. |