今朝十點半左右就起左身啦∼∼ 之後一直睇電視 到十二點先食粥做早餐=.= 到了一點九就出去黃大仙地鐵站∼∼ 細孖學人放鴿子了/.\ 打幾次電話給她都不通∼∼ 結果我們不等她了∼∼ 今天學跳”約束之碎片” 跳到我好暈..好多轉圈呢/.\ 六點半左右就回到家了∼∼ 剛剛吃了粥..現在等食飯∼∼ 和在看寶貝計劃^^
一口氣訓了十小時=.= 之後一時左右去了旺角看電影∼∼ 看生日快樂∼∼不錯的麻 別人請的∼∼ 之後在旺角周圍行∼∼ 行到無癮就自己出九龍灣∼∼ 睇下有咩地方請人∼∼ 之後就去左官塘買kay隻新碟∼∼ 同埋去買餸∼∼ 夜晚就成日係屋企睇書∼∼ 就係咁啦∼∼^^
生日都冇d咩特別野∼∼ 十一點幾出左去飲茶∼∼ 子泓真係好可愛牙>.< 之後兩點左右去了跳舞∼∼ ”約束”有好多轉圈的動作∼∼ 新場的空氣不太流通∼∼ 再加上唔夠訓∼∼ 搞到頭痛不舒服/.\ 跳完就回家放底d野∼∼ 好快又上左藍田還漫畫∼∼ 同去買生日蛋糕∼∼ 去了嬤嬤屋企食飯∼∼ 之後切蛋糕^^ 不過老實說... 今年的生日過得不太開心∼∼ d fd好似不太理我/.\ 不過昨晚我放人鴿子了∼∼ 我不想的∼∼ 我媽竟然不給我出去-.- 唉∼∼∼
終於考晒試啦∼∼ 今日個口試... 真係講得一兩句∼∼ 算啦∼∼ 之後係屋企上左論壇吹水∼∼ 到左三點幾去左訓覺∼∼ 六點幾先起身=.= 夜晚食完飯∼∼ 又係玩電腦同人吹水 唉∼∼又比人屈啦∼∼ 好無奈牙∼∼∼>.< 仲有兩日就16歲啦^^
我要努力打日誌∼∼ 次次都係咁講∼∼ 不過次次都做唔到>.< 唔可以咁架∼∼∼要努力∼∼ 呢兩個星期考緊試∼∼ 差聽日的英文oral就考完啦∼∼ 不過我好驚牙∼∼ 我d oral好唔掂 到時一定冇野好講啦∼∼>.< 算啦∼∼橫掂都係死架啦∼∼∼ 總好過唔去一分都冇∼∼ 仲要比人打電話∼∼ 今日星期四啦∼∼∼ 好快就到星期日啦∼∼ka 好想聽晚去添馬艦牙∼∼>.< 我呢幾日都係上論壇吹水∼∼ 懶左好多牙∼∼