I Am Come Back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>< happy toether to share it!!!!!!~~
CM!!!
我怕一個人Lonely 地離去`不是怕你不再記得我
而是怕自然受傷害..愛傷地走了!~~
前二日見到同你既Sms 覺得自己好賤格~`
深愛住佢但右講唔出~
mIss Lee
生日快樂呀...
祝你日日咁開心^_______________^
耶穌愛U!
今日同心心仲有REBECCA 去玩玩到傻左!!
屌...勁唔鐘意林Sir囉....
你冇野牙...講野都要抄豬
冇撚野牙你...你講就得我地講就唔得/??
勁撚想打撚7佢囉/________'
抄你老鼠牙??