| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 1 月 23 日 星期二  |
| 派試卷 |
今日又派試卷啦
中屎話聽日先派
妖
想派果D佢又唔派(中屎)
唔想派果D佢又派(英文)....
我英文G.E得57/100
其他果d我都唔想再講......
|
| 刊登時間:2007-01-23 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
| 考完試 |
好奈冇打日記lu~
呢幾日都ok既~
今日好開心呀
終於考完試
今日考通識丫
開頭都ok
當丫sir話得番15分鐘
我仲有成板未做
最後我都係仲有兩題未做=.=
之後又有果d唔知乜鬼野既義工活動
有野玩
最後呢
唔知做乜鬼
無啦啦叫我地每人拎一隻egg番屋企
下個禮拜拎番黎
=.=我覺得好高難度囉
我驚未到下個禮拜
我已經將隻egg食左/整爛左 |
| 刊登時間:2007-01-19 02:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
| 考試 |
今日考數學
都算係咁啦
做果份野果陣時
我個頭勁痛
如果可以唔洗考數學咁就好啦
不過我知呢D野係冇可能發生=.="
聽日考中屎啦
雖然中屎我都ok既
but近排我成日上堂都冇聽書
+上宜家我本屎書又唔知死去左邊
今次中屎考唔考得好都成問題(唉>.<)
|
| 刊登時間:2007-01-15 04:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
| 2007-01-13 |
今日都唔知做乜鬼
10點幾就醒左'
原本想訓多陣
但係又訓唔到
咁咪起身溫書囉
溫數學
好唔想溫~
數學係我咁多科目中
最差既一科
我只係希望唔好唔合格...... |
| 刊登時間:2007-01-13 02:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
| 科學 |
今日考科學
我琴日溫左好奈架啦
so都ok既
英交詞彙果度有兩個英文唔識呀
有幾題我都唔確定岩唔岩
|
| 刊登時間:2007-01-11 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|