2006-10-10
好耐冇打日記lo..
因為個qooza 有d問題,
今日要maths測驗呀!
唔知考成點呢?
妖!個班主任話要調位呀!
好唔想!調左個xx人係我xx位置!
叫係去死la!
家陣唔想比佢煩呀...
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 113 | »