Love is a thing what is always hurt people...                        

﹏□■ 眼淚已流得太多 連眼眶也*乾涸*了!|★, ..*◆[ 寧願你繼續騙我 也不情願聽到你說------{不愛我} ||*ˍ!!

 

 

              

 

 

 

 

   如果有一天你走進我的心理,              

你一定會哭,因為裡面裝滿你的點滴.

如果有一天我走進你的心裡,

我也一定會哭,因為裡面找不到我的身影...

___________________________________

這是註定失敗的戀情
這是命運給的惡作劇

如果我是惡魔的話
那我就不必顧及他人

那也許 會輕鬆點吧

理想地.....雖然遙遠
但........我好像又靠近了一公分...

___________________________________

時間能證明愛 

時間也能淡卻愛

原以為愛情的世界 

只要真心加上傻勁

就會有奇蹟∼是我把愛...

_______________________________


在這冷冽的天氣
秋楓輕輕地飄落
思念你的這份感覺
慢慢地充斥在心中
有一句話我始終
都沒有說出口
想要在見你一面
想要把這份感覺
傳達給你知道
你是否聽見了
我的呼喚
我在內心中吶喊著...

___________________________________________________

   

久了我還是可以看到...感覺得到你對我的重要
 




 

                                 

                                                                                                 

nicole0255
暱稱: 甜夢
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-11-17
介手...
2006-10-13
2006-10-11
NIOVC;
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MAY MAY板板
WING WING板板
我板板
我細妹板板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 28 日  星期三   雨天


荃灣1日遊*

         

TODAY放左學*

我地4個(WING,,MAY,,啫喱同我)

放左學去左南豐"我地4個就跑左去

廁所換33..之後坐42m去荃灣..

上左車係到玩*玩玩下?喱變左

巴士“牙啫”到左楊屋道街市....

就落車! 點知落雨.. ...然後入左街市

'被''雨................我地行左行下*

5認路-00-行左去1間‘涼茶鋪’到

之後個牙e就比左d布紙我地,,,叫我地放

係個頭上面!!!4個1路行1路笑~

好多人望住我地...頭上D布紙同笑到咁

“最後行到南豐好開針XDD*

成對鞋濕了>>>>食完M記後.....,,.,

.就去影貼紙相,,都幾令vErY開針!!!\

好鬼溂激^^

__________________________________

 

                                                                       

                                                                                   

 

         因為你的喜歡

                                                                                       令我感到快樂 ]]               

刊登時間︰2006-06-28 07:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]