**今日個geog test都ok呀!!**
今朝去早會果陣...
牙琳真係好x牙~
[唔講why!!]
geog堂...
dict應該有10/10分牙!!
中文堂...
"don't know what happen??"
mus堂...
主題與變奏?!!
小息...**
見到陳+x牙!!
mus堂...
吹笛...唔掂牙~
is堂...
比so sir發現左我...
睇lolo份報紙牙...xDDD
math堂...
同杰哥玩接龍!!
lunch**
同珊珊,牙琳,c-man...
食"大家樂"~
真係笑到噴飯**
eng堂...
玩"數獨",
puzzle...
yeah...
放學**
geog test...
都ok呀!!**
|