今日既天氣真好差aR~
唔知春令會d人點呢??
琴日既胃痛己經好番好多la**
今日打左比DeeDee,
之前都打過嫁la~
佢竟然唔記得我個PhOnE oN. ...
真係好失敗牙我!!
我...我唸我以後都唔會打比DeeDee嫁la~
因為佢講左樣野比我聽...
(p.s.:其實我今朝check左來電先打比佢gA!!)
件事係咁gA...
今朝我打比佢la,
佢同我講...
話我打左好多次比佢...
佢又唔知係冰個??
所以,
佢叫佢"牙哥"[即係陳+x]打番過黎!!
好彩果陣係我牙姨聽嫁,
(牙姨梗係咩都唔知la~)
如果唔係...我會diE嫁~
真係唔敢想像aR...xDDD
**我E家都好驚牙**
3:00-6:00
去左牙cAn母校做義工!!
|