2009 年 2 月 21 日 星期六  |
2009 年 2 月 18 日 星期三  |
| 2009-02-18 |
分類: 未分類 |
今日差吾多堂堂都系孖堂囉.__.
♥maths;超悶囉*但右要扮系好留心上堂.超慘的={
♥中文;;系AD2上..系到傾足全堂
♥enG x2;;訓左一陣.同牙yu發生左d沖突 一路都吾系好開心=[
♥IH PR;;系同牙yu拒地傳紙仔.傾下enG堂D野-傳左1 陣.大家冇哂野喇=]
♥lunCh;;落荃中食=]食完去左公園hea-諗住有大把時間@@"行行下打鍾.冇遲到=)))
♥IH;;小測.出貓*希望會合格喇;如果吾系右抄到仆街喇
牙yu.其實我知道因為enG堂既野.你已經冇咁喜歡跟我一起玩.
我已說了對不起.還可以怎樣呢
我地經已沒有之前那麼fD了'
|
| 發表時間:2009-02-18 06:03 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|