2006 年 3 月 23 日 星期四  |
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
每日每夜每一天  |
讓這渺小的我在凝望星閃天漆黑一片,
想起每一天有著有著你的恩眷。
是這跌倒的我實凌亂,始於都不知道,
真想能明白,卻是幼稚仍未磨練。
看看身邊似無助,此刻我滿覺心裡是睏倦。
難遇見見曙光可照前路,可驅走心中惆悵。
我怕風雨沒法可計算,
靜處細省中我在尋問這一天的功課。
傾聽你聲音,每事意義究竟如何?
就算頃刻充滿著疑惑,
即使找不到解答,深信你仍同在。
以往幼稚毋用懷念,有你加給我扶助必經過。
縱覺心裡像睏倦仍未算,
以信心闖過前路,必衝開種種惆悵!
每段試煉你已先挑選,
是這渺小的我漸明白須一天天經歷你,
堅信全來自每日每夜每天恩典。
而你是我立志的焦點,願每一天帶領我進取,
更新心意求變或遙遠,成長須不怕路遠!
|
| 刊登時間:2006-03-22 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| 呠呠!~ |
今日又遲到添...=.=差d冇遲架...陰公...第7次...呠呠...返到去冇幾耐...見到文慧蟹...真陰公...講下成績先...普通話...湯太冇返...唔知幾多分...中史...第三名呢...^^頭三名都係女仔啊...1.黃惠雅,2.黃惠玲...3.我呢...XD...88分(44分X2)通識...JACKIE老師...你...俾少左喎...本來43,變左45分呢...英文卷二...因為有一D問題所以E家係85分...卷三...71分(35.5分X2)...數學...卷二DAY5先講喎...哼!又賴我地嘈\_/生鉤鉤都俾佢激死呀...對得又慢喎...咁咪好心借答案俾黎小文抄囉...(好彩飲左咖啡咋...汗...)之後放學...蚊蚊同薯蓉佢地問我使唔使番西方舞...我話唔洗掛...唔通孔SIR代DIOR教咩...(
ING)之後劉嘉玲到係度狂笑...蚊蚊話等DIOR個仔黎代...=_=|||薯蓉話等DIOR返黎...(汗...)之後去左教會...見到李孝儀同XX蕙...(SORRY...唔識打...)聽到李孝儀叫薯蓉真名叫快左...跟住我聽到'奶油'...跟住孝儀成日叫薯蓉做奶油...之後我地將岳飛少年時代改做劉薯蓉少年時代...勁笑ING...
之後就返左屋企...抄罰抄...補習..抄埋D罰抄...玩電腦...打日記...等呀媽放工煮飯食...^^ |
| 刊登時間:2006-03-21 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
| 悶到想死... |
今日超悶...(日日都悶喎=.=)要去換鞋...唉...今日呀哥牛一...無奈ing...(呠呠!~) |
| 刊登時間:2006-03-19 03:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 22 | »
|
| «‹ June 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|