|||█Rice's World_×]]]
world needs your love...
world needs your dream...
2006 年 3 月 23 日  星期四   陰天


下雨天 驚訝

今日一時落一時唔落呀,所以我係天氣度簡左陰...請見諒...今日早會講左個原裝版本既白雪公主...雖然好殘忍...不過我鐘意XD...通識終於又有功課交...做死我喇...咁多人欠...激到JACKIE發火...李家強今日真係好彩...佢欠帶第3次...不過JACKIE話UT之後重新計過...如果唔係佢要罰抄喇...數學終於對MC喇...85分(34分÷40分×100)悶到嘔電...英文...魚魚呢...WRITING...諗住作個SAD ENDING...點知作左個HAPPY ENDING...(因為早會...)MATTEO話我冇交PAPER2...我話交左...點知講完之後係書包到搵到...=="視藝...冇搵魚既圖片...差D全班俾洪洪罰...好彩...佢話復活節之後做...不過要畫我的英雄...我畫左個醫生...多得呀清既教導...我畫左幅咁大個女畫得最靚既一幅...好開心呢 ...放學...落雨...冇帶姐添...差D做落湯雞...好彩唔係好大雨...之後又見到楊展東...佢姐埋我...THX呀...返到屋企...補習...補緊果陣落好大雨...諗住借把姐俾補習老師...好好彩呀...補完就停雨喇... 今日好好彩呀...感謝主呀...

刊登時間:2006-03-23 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天


每日每夜每一天 開心

讓這渺小的我在凝望星閃天漆黑一片
想起每一天有著有著你的恩
是這跌倒的我實凌亂,始於都不知道,
真想能明白,卻是幼稚仍未磨練。

看看身邊似無助,此刻我滿覺心裡是睏倦。

 

難遇見曙光可照前路,可驅走心中惆悵。

 

我怕風雨沒法可計算,
靜處細省中我在尋問這一天的功課。


傾聽你聲音,每事意義究竟如何?
就算頃刻充滿著疑惑,
即使找不到解答,深信你仍同在。

以往幼稚毋用懷念,有你加給我扶助必經過。
縱覺心裡像睏倦仍未算,
以信心闖過前路,必開種種惆悵!

每段試煉你已先挑選,
是這渺小的我漸明白一天天經歷你,
堅信全來自每日每夜每天恩典。
而你是我立志的焦點,願每一天帶領我進取,
更新心意求變或遙遠,成長須不怕路遠!

 

刊登時間:2006-03-22 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


呠呠!~

今日又遲到添...=.=差d冇遲架...陰公...第7次...呠呠...返到去冇幾耐...見到文慧蟹...真陰公...講下成績先...普通話...湯太冇返...唔知幾多分...中史...第三名呢...^^頭三名都係女仔啊...1.黃惠雅,2.黃惠玲...3.我呢...XD...88分(44分X2)通識...JACKIE老師...你...俾少左喎...本來43,變左45分呢...英文卷二...因為有一D問題所以E家係85分...卷三...71分(35.5分X2)...數學...卷二DAY5先講喎...哼!又賴我地嘈\_/生鉤鉤都俾佢激死呀...對得又慢喎...咁咪好心借答案俾黎小文抄囉...(好彩飲左咖啡咋...汗...)之後放學...蚊蚊同薯蓉佢地問我使唔使番西方舞...我話唔洗掛...唔通孔SIR代DIOR教咩...( ING)之後劉嘉玲到係度狂笑...蚊蚊話等DIOR個仔黎代...=_=|||薯蓉話等DIOR返黎...(汗...)之後去左教會...見到李孝儀同XX蕙...(SORRY...唔識打...)聽到李孝儀叫薯蓉真名叫快左...跟住我聽到'奶油'...跟住孝儀成日叫薯蓉做奶油...之後我地將岳飛少年時代改做劉薯蓉少年時代...勁笑ING... 之後就返左屋企...抄罰抄...補習..抄埋D罰抄...玩電腦...打日記...等呀媽放工煮飯食...^^

刊登時間:2006-03-21 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


派卷...

今日派卷...Dior冇返....哼!孔sir代呀... (其實係 )同我地對卷...慢到爆喎...仲要當我地係小學生咁喎...講一條要成10分鐘...Dior都唔駛咁耐啦...唉...Dior仲要請成個禮拜喎...死得啦...聽日lunch飲硬咖啡先上到堂啦...講番成績先...卷一...得3個人合格...好開心呢...我係其中一個呀... XD...不過得35分...o哂...我都有...唔o就假啦...呠呠...卷二聽日先講(要對住孔sir唱全因為你...)電腦...我真係同青蟹係老友架姐~我數學勁過佢,佢電腦勁過我...如果讀理科既話,我會讀a-math,佢讀comp,65分哦...英文...卷二...84分...好叻叻哦...卷三未講...中文...38分(50分滿分...)IS...因為楊學'連'既關係...本來我地班冇人肥架...(青蟹話俾我聽既...)84分呢...XD今日陳伽儀俾我寫紀念冊...我以為係佢既,就寫得好好啦...點知係佢囉...(又係薯蓉知架...同一個人...)超無奈囉...

刊登時間:2006-03-20 07:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


悶到想死...

今日超悶...(日日都悶喎=.=)要去換鞋...唉...今日呀哥牛一...無奈ing...(呠呠!~)

刊登時間:2006-03-19 03:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


nicole199371
暱稱: S!u米×_
性別: 女
國家: 香港
« June 2019 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
八掛
гЮуン
南亞海嘯(pp島)
無題
行街
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 9
今日人氣: 2
累積人氣: 1479
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed