今日,,1返學就有得派卷喇..
派左數學..英文..中文部份卷同I.S.*/'
5記得左去搵電鋸..
其實我5係5記得..
係5想搵佢姐..
怕接受5到事實*
so5知電腦幾多分..
小息個陣,,
呀筠問左我1個問題..
個陣雞晶`呀don`廷`alex都係到']
佢問[[[呀don同廷邊個令仔d??]]
我就答左[[alex*]]
(係咪有小小9唔搭8呢?!)
但係無計喇`
鬼叫佢地2個都5令仔咩-*
上music個陣,,
原來..c螢無返`
姐係借左d書都無用喇..
Miz chung 代堂]]
悶死我喇..
狂寫日記-*]
上I.H喇`
哇哇哇哇哇`____
關sir無返'
校長代堂-*
訓訓訓訓訓*]]
點知1醒就見到..
辛辛係出面等跟我地`
嚇親=]
6點幾先走`_____
放學5好提喇..
見到變態佬'*
打住甘多先`*]]]]
|