打番琴日先..
琴晚..同屋k人去左尖東睇燈飾-]
我爆kid呀..戴住頂聖誕帽`
超有feel` xdd'`
後味,,2點幾到番到屋k]]
今日,,超慘呀..
去左屯門探呀嫲..
突然之間,,收到個sms-*
嚇死左..今個月電話費400幾蚊..
比人鬧到嘔`
無理由ga..有成千幾分鐘ga wo..
無理由爆ga..
上個月爆左今個月都爆...
絕望____`
今個月仲用左3張儲值卡..
有2張無哂分鐘..
得返1張..得番20幾蚊..
後味..呀ma發牌氣..
叫左我自己番屋k..]]
死喇`!-*+]]
今個月點挨呀..
我5想破產呀!!
|