我 今 日 真 係 諗 得 好 清 楚`
主 席 同 我 講 個 番 話 雖 然 好 hurt-*
但_____我 諗 左 諗..
我 真 係 有 甘 愛 佢 咩?!?
曾 經 有* e + 無!!
我 諗 左 好 耐..
我..發 現 自 己 對 佢 既 愛
已 經 再 5 係 愛 喇..
只 係 想 有 個 人 依 賴`
因 為 我 到 佢 同 我 講..
"我 e 後 都 5 會 再 愛 你 喇"
我 竟 然 1 d 都 5 hurt -/*
我 知 道 自 己 只 不 過 想 要 1 個 人
去 陪 我 去 依 賴..
這 根 本 並 不 是 愛!!*
|