我今日真係好傷..
第5次聽到你親口對我講"分手"
心裹真的很難受`
icsa既時候..
你鬧我..我哭了`
我知道大家都很擔心我..
對不起,,各位]]
放學在canteen時..
心情很差..
哭得很激動-*
我停不下來..
只知我很想哭..
之後,,在路口傻傻地等你..
雖然不知道等不等到你..
但我只知我想見你..
最後..雖然見到你..
但是得到的___
又是1句傷我的說話`
番到屋k,,同你傾電話..
你竟然話想放棄我..
我既心好痛..
我又問你仲愛5愛我..
你話就當你5愛我..
你只想分手..
並沒有在乎過我的感受..
後味..我打番比你..
你話你5會再講d傷我既野..
之後..我地無野喇..好番-*]]
``'你要我說多難堪
我根本不想分開___
為什麼還要我用微笑來帶過-*]]
|