好奈冇試過成個月唔打blog; 大概又係因為冇心機 -.- 下星期就會日日有test,quiz,dict... 我唔知我可以撐到幾多日; 但係我只係知 我一日唔試 一日都唔知自己得唔得 work hard,guys! *思念的旺季 霓虹掃過喧嘩的街 把快樂趕得好遠...