˙˚●寧願錯愛〤〰也不要錯失一次╭﹍﹢°
~我既日記ar~多d上黎~有時間留言la~
nicole831
暱稱: niocle
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日幾開心ar!!!!
今日好惨 ar我,有冇人救...
今日好想訓覺ar >&...
今日=="冇野講~~~
今日就係悶悶咁過左一...
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
敏b xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 99
今日人氣: 0
累積人氣: 1390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


今日同嘉敏去行街街∼ 愉快 分類: 未分類

      今日,11點幾收到嘉敏個電話,果時我訓緊覺=="佢話佢賣完旗la,問我等陣幾點出,我話你返到屋企打俾我,收左線再訓==",太眼訓la我><"跟住過左半粒鐘左右,嘉敏再打俾我話佢唔番屋企食,話kathy請佢食wo,咁我叫佢食完打俾我,因為我自己都未食,點知我出到去廳,個個人都話食完==",我又要自己整lu,跟住我費時理佢,唔食><",跟住ar媽又係到話我,你唔食等陣又胃痛,你胃痛唔好同我講,跟住ar媽就煮野食俾我食la,食食下,嘉敏打俾我問我幾時出黎,食左野未,跟住我話10分鐘食完,=="但係我衫都未換==",食完野,又要食藥ar,嗚嗚嗚!!!有冇人help我ar,要嚼碎下,好難食,佢合出面話菠蘿味,但一d都feel唔到有菠蘿味,食完我就換衫,點知換左成粒鐘,==",嘉敏係到嗺我,佢約左我係m記等,去到,見到佢地兩個人好無奈==",跟住我地行左去地鐵站,因為要送kathy去搭地鐵~~~

       跟住嘉敏要返屋企換衫衫,我係佢屋企樓下等佢,咁我係屋企樓下等佢,咁我發現左一樣野,就係好多長者--”,咁我係到等嘉敏,超無奈,d  老公公老婆婆係咁望住我,=="我唔明係到等人點解都要望呢==?唉~等左幾個字,嘉敏就落番黎!!!我地走果時,個婆婆仲望住我=="""",跟住我同嘉敏係到行lo(唔講其他la),跟住我同嘉敏去影貼紙相la,影到d眼好k怪=="笑死我,不過唔緊要la,就係咁la!!!

                                              最衰mandy返左去內地,如果唔係一定要更加開心姐>3<"






訪客留言 (返回 nicole831 的日誌)


老公仔 於 2006-10-08 09:13 PM 發表:
衰到爆-- 講下笑姐honey 你好好人>3<”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知你講真話嫁la!!!
嗚嗚嗚><"心淡la>3<"
衰格衰格~~~
Posted at 2006-10-08 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老公仔 於 2006-10-08 08:52 PM 發表:
你唔好咁講== 你唔令同好人我點會鐘意你牙>3<” 真係衰牙==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好無奈!!!>3<"
我有幾衰==?
Posted at 2006-10-08 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老公仔 於 2006-10-08 12:03 PM 發表:
榮哥個流血係劉家x牙  honey你令得滯d阿公阿婆『到機』←唔知你明唔明   
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你姐係話我樣衰姐!!!
我知你講咩~~~
Posted at 2006-10-08 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙榮 於 2006-10-08 10:30 AM 發表:
流血的快感係邊個呢??
唔知我識唔識呢@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係劉家琦!!!
鬍鬚佬黎嫁!!!
Posted at 2006-10-08 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



流血的快感 於 2006-10-08 10:15 AM 發表:
果d公公∼婆婆望你7頭∼∼哈哈

正一7頭==v

你d日記真係搞笑

次次都肚痛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩wo,好過你ar,唔知咩頭=="
我係胃痛ar,唔係肚痛ar><"
Posted at 2006-10-08 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙榮 於 2006-10-08 08:44 AM 發表:
你係唔係怕難食
 唔想食藥>.<(不過又真係幾難食ga∼)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好難食嫁!!!要嚼碎wo,唔係吞落去bo
Posted at 2006-10-08 05:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]