今日好悶ar∼∼e排冇咩新歌好聽!!我就黎發毛la∼ 慘慘ar∼∼聽日考分班試lu∼∼對今次ge考試好灰ar>3<!!唔想係marykbnoll度讀ar∼我d fd ge學校都唔洗做暑期作業ge∼我e間就要><!!個校長又樣賤wo∼哼! 就黎到7月21 ar∼∼又要老1年lu∼呵呵!!!