e排我ar婆入左醫院 所以好唔得閒囉!!日日1放學就去醫院 8點幾先走得∼∼勁唔得閒ar 係醫院好悶ar><!!sorry∼我咁耐冇寫日記 但係e排都冇咩大件事∼∼ 今日好大雨ar∼∼『黑雨』.......