Is ThAt Me ??
2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


2009-08-17 分類: 未分類

其實我1直到很想逃走... 避開我所有認識的人 , 避開所有認識我的人     

去1個....1個.......沒有人認識我,而我亦不認識他們的地方..再重新生活...

當然我現在沒有足夠的能力,而且我沒有這個膽子做到以上所說的事

可是, 我卻有1顆心去想想我未來的路.... 想想我應該怎樣行..我為誰而行 為什麼而行    直到我1生的路走完

現在的我只好想想...我學業與田徑的路應該要怎樣行...才算好??

當然這些事都是順其自然吧!!

我遇到1班好好朋友
可惜我覺得我與她們的距離愈來愈遠
我現在根本不明白她們的想法
不知道她們究竟做緊什麼 想做什麼
我曾經同1位人兄講過:[有時有d野5明白仲好]
但其實係錯嫁..樣樣野5明..只會令個樣野與你的距離愈來愈遠
當你想攞返既時候..就已經太遲..
佢已經走到好遠好遠..冇機會再返轉頭






訪客留言 (返回 nicole_wing2 的日誌)


yuki719 於 2009-08-20 08:08 PM 發表:
cM :)
原來我係你師妹啵xdd
我小學都係HKMLCPS的 =]
中學都係QM..
本人是F.1仔-0-
唔好蝦我呀/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩..你都係qm&hkmlcps既學生..咁好彩嫁...
不過你叫咩名呀...你有冇參加11體藝呀??
Posted at 2009-08-20 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shan14shan 於 2009-08-18 07:41 PM 發表:
 加油`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx  thx  thx  thx  thx  thx
 
Posted at 2009-08-18 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Candace123 於 2009-08-17 02:13 PM 發表:
你都係qm&hkmlcps既學生??
我都係牙,
岩岩F.1
唔知我地見過味??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩..你都係qm&hkmlcps既學生..咁好彩嫁.
見過未 就5知啦..
不過你叫咩名呀...你有冇參加11體藝呀??
Posted at 2009-08-17 03:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiii10_04 於 2009-08-17 02:31 AM 發表:
~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=] =] =] =] =] =]
Posted at 2009-08-17 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





nicole_wing2
暱稱: nicole
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
好友名單
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 42
今日人氣: 1
累積人氣: 826
最近訪客
最近沒有訪客