開學第2個星期... 開始教新野..我都仲ok啦..仲可以接受 不過..我都係接受5到班裡面既氣氛.. 感覺上冇以前中2中3咁好玩... 可能同d人5係咁熟啦... 但我有種感覺~~叫我5好同d人咁熟啵..5知點解呢 可能我又驚好似以前咁啦...俾人出賣..諗起都怕怕