真係比天文台玩死牙 @_@ 又話今日都會落雨同埋唔會好熱~~~~但係今日2樣都唔中牙,搞到今朝出左街先黎比佢曬到死,11點果陣打去天文台仲聽到26度,但係打電話比個同學問先知係30度 t^t 慘慘
日日都係咁無聊,都唔知有乜野可以做 =( 又冇人搵我玩,無聊中................ 今日成日都出左九龍打機,足足打左4粒鐘,打到人都癲la~呵!!!