好野xDDDDDDDDDDDDDDDDD".........
岩岩bI0 QuiZ完左,,有3個page,,,空左1.5個page,,,
亂做左1個page,,,畫{"笑哈哈"}去左0.5個page,,,
簡直系完美既藝術呀@0@"
我就吾信我今次QuiZ有多過30分,,,哇卡卡卡"~!
其實今日好吾開心囉,,,嗚嗚嗚嗚嗚T^
本來約左BON BON 一月六山5去睇戲,,,
旦系呀SIR又話5同6號都要番jpc,,,吊,,,=](行山)
跟住7號番學,,,5點放,,,吊,,,=]
跟住8號就甘就黎左喇,,,姐系又冇得出街玩啦T^T
我吾鋸哇>_<"凸
|