今日放左學去拎88通,,,去到油麻地勁膠遠- -
又要搭MTR pk- -
出入同一個站旦吾知點解要俾10蚊囉,,,
勁撚死- -bubu*=3="
去到屋企落下(成日講e個地方coz成日有野發生- -),,,
見到洪俊佳,,,星期2又見到佢- -
側邊仲多左個何俊賢- -"(耐冇見樣衰左好多-0-')
佢一見到我就話{"喂,,,e度呀,,,鄭栢欣,,,"}
俾佢嚇ke死- -"我望左過去,,,就話{"做咩呀"},,,
跟住佢地又吾講野,,,一味淨系識得望住我,,,
俾佢地2個吹脹左囉~"~
番屋企勁食sushi*v*正爆>w<"
食到癲左之後打機,,,
一路打機一路食我最愛既<豬豬力>,,,>3<
實在太中意你喇@0@"
同埋我發覺我晚晚凍到都系可以揸住粒豬豬力幾耐下都吾熔囉 ̄▽ ̄|||
今日個個都話好熱,,,旦系我仲系凍到面青口唇白個囉-0-"
|