今日同B0n B0n食左個puff,,,
真系超~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~好食呀,,,
冬天食特別好食既>w<"
d cream 冰冰地,,,舊野甜甜地,,,絕配也@0@"
食食下好有e個""好幸福呀""既感覺,,,(做食神~"~)
下次再去食,,,xD"
今日個chem quiz既paper俾我畫到花晒,,,
我發覺我次次quiz or dict都會畫公仔,,,
history畫左A4大既{"ba c光ni"},,,
Econ條條MC都畫晒gd既表情符號,,,
bio俾我cut爛左張野,,,
chem(今次)左右手各寫一句字,,,
包括成日quiz好q煩,,,上堂好悶,,,miss好煩,,等等,,,
次次quiz都有機會俾我zzz一下,,,幾正,,,
|