今日朝早吾夠訓+心情極之吾好,,,就扮晒頭痛,,,冇番到學,,,
同呀妹傾心事,,,好開心佢好關心我,,,^^
cindy,,,大su,,,japser都同我傾左陣,,,心事好好多,,,
最吾開心既就系,,,我同呀邊個sms,,,
佢淨系答左我聽日番幾點,,,完全冇問過我咩事,,,
當時真系吾知嬲吾嬲佢好,,,知佢好攰,,,旦又好似冇咩點理我,,,
我發覺,,,屋企人一d都吾關心+體諒+理我,,,
仲要成日同我唱反調,,, .\/.
吾會話系我個方向度諗下個wo,,,一味系甘鬧,,,
岩又鬧,,,冇野講又鬧,,,錯左又鬧,,,無聊又鬧,,,姐系系吾系都鬧一餐先算,,,
窒番佢又話我點點點,,,跟住又再鬧,,,
系你面前我就忍,,,旦系電腦(日記)上面我就吾會再甘好恰,,,
系甘俾你鬧,,,系時間到我鬧番你,,,
你地睇到又好睇吾到又好,,,仲之e個系我既blog,,,
你地冇權連e樣野都要理我,,,心情d0wn到落谷低,,,
明明中2 music既我,,,吾知點解無到乜都吾中2,,,包括music,,,
旦一聽番音樂,,,心情就會好好多,,,而且仲會收吾到手,,,
之前就系佢吾開心,,,我安慰佢,,,好喇,,,佢冇事喇,,,
我地好開心甘過左好耐,,,跟住,,,e+到我喇,,,
甘得閒打字其實系有原因,,,就系,,,條仆街又俾左個打吾到機既aC'我玩,,,
頂佢個肺,,,
|