呀妹,,,知你好吾開心,,,睇完吾好嬲嬲>﹏<"
其實呢,,,我覺得佢.........吾.....中....意....你-.-"
如果中意你既就會成日陪你,,,
明知自己冇時間都會為左你而遲到 or 請假,,,
中意你既就吾會成日同其實女仔玩吾同你玩啦,,,
同你傾電話+sd sms,,,sd sd下冇左件事,,,
有時特登吾覆,,,好離譜,,,超離譜!!"
e+佢出面吾知發生左咩事,,,聽講系俾出面條女飛左,,,
乜你吾知佢出面有架咩-0-'?算啦,,,
佢做戲甘叻,,,呃左你都吾出奇,,,
最好笑既就系,,,佢會搵我同佢傾心事,,,
都吾知佢搞乜,,,明知我咩都會同你講,,,佢都仲搵我傾,,,
佢同我傾完,,我又吾忍心同你講,,,
記得你上次嘛,,,你呀,,,聽完我講就發癲,,,
我都忍口忍得幾辛苦架,,,吾好怪家姐呀^^"
佢失左戀就日日系甘同我掃苦,,,佢都應該有搵你架,,,
吾知你點答佢,,,搞到佢e+好鬼死中意你,,,
旦系,,,我覺得ed甘既男仔吾多掂姐,,,
對你好先同你講,,,搵個第個啦,,,=]
世界上仲有好多靚仔過佢,,,有錢過佢,,,心地好過佢既人,,,
旦系你打死都吾想離開佢既,,,甘我都冇野好講,,,
講左甘多,,,想聽就聽啦,,,我只系好驚你又再傷心,,,
吾想再睇到你甘既樣喇,,,難得你開心番@v@'
都系果句,,,隨緣啦-0-""""""
|