唉,,,同佢1D都吾夾囉,,,
我番學佢打機,,,我打機佢番工,,,
佢請假 0r 我通宵,,,先夾到時間一齊玩,,,
唉唉唉唉唉唉唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
聽日同jasper睇戲,,,巧開心>w<"
識左個姐姐,,,同我同1日生日,,,中文簡寫又系CPY,,,
同佢實在太有緣,,,決定左生日一齊慶祝,,,
去某某地點食甜品@v@,,,爆開心>w<"
哇,,,聽TifFanY CiNDy JasPeR 講,,,(作故仔inG)
有1位人兄,,,俾稱為""坐系後門口果條仆街""",,,
據說,,,佢日日上堂,,,都吾知點解會用1支獨一無二既筆,,,
系佢 BroThER身上,,,掃黎掃去,,,戮黎戮去,,,搞黎搞去,,,
有次佢仲坐高左少少,,,用佢果張華麗既"TaBLe""
夾呀夾呀(我地d table系有鬼打開,,,),,,佢夾得好爽- -|||
直至,,,佢 BroThER嘔出*白泡*,,,~"~
佢先會停1陣間,,,俾佢休息下,,,草夠氣力,,,準備第2回,,,
各位,,,GeT到我講咩嗎= ="?!`
今日番左jpc做體能測試,,,FAIL就會冇得升,,,
都 0K 緊張的,,,買左個炒面上去吔,,,勁大兜,,,
旦因為我太肚餓既關係,,,我清晒成兜,,,^^"
跟住就飛去做體能,,,h0 緊張 h0緊張,,,>﹏<"
淨番跑3k未跑,,,全部都 K0 晒喇,,,
做左企吾到起身- -"太拼命了 -0-"
番到屋企系甘揸按摩膏,,,先至舒服番少少甘大把,,,-口-
下次跑 3K 都吾知點算呀,,,吾想跑添-3-"
|