好銀火爆,,,好銀火爆,,,好銀火爆呀\口/,,,
前日d pk蚊我線,,,小佢喇叭,,,
琴日同佢唱反調吾番學,,,我吾起身佢都吹我吾脹架,,,
跟住呀妹如呀爸琴日又去左歌唱比賽,,,
系甘同呀妹sd sms,,,旦冇得用電腦叫呀爸+油,,,
好吾開心囉囧.\/."
呀妹好吾低呀,,,
佢同vick系台上面唱歌,,,個咪回音好勁,,,
甘佢地就覺得夠大聲,,,驚再大d就爆咪,,,
點知未到負歌個評判就叮佢地,,,好想打7佢,,,=\/=
好多人都話佢識吾識叮人既,,,系甘都叮,,,
我地sd sd下就傾左電話,,,
哈哈,,,第1次同網fd傾電話,,,吾好笑呀-0-"
同jasper死左去走堂,,,用電腦,,呵呵,,,
果今日吾用真系吾知幾時先用得囉,,,條佢,,,=]
|