今日搵完martin教bio就去左JPC個p,,,
開完p就完成埋上次未完成既3k,,,
你個死人3k...害死我喇=\/=...
跑完即刻抽筋...超級暈,,,
仲坐左系地下超過3個字,,,
最後都系由d呀sir趕走我我先肯起身>﹏<"
+下仲痛到痴孖筋...超攰攰攰攰...用睡眠狀態番屋企~"~
如果吾系大su個sms,,,我諗我已經系巴士訓左-3-"