唉.,.,幾年冇病過.,.,e+先黎病-,-
玩野咩囧.,.,病到就死啦.,.,
最慘既就系吾鬼唱到歌.,.,又吾鬼傾到電話.,.,就連講野都系一個問題.,.,
好采世界上仲有電話同電腦.,.,可以打字-v-
呀媽系甘叫我睇e生.,.,我系吾睇呀.,.,吾想睇.,.,
最憎最憎e生\口/又叫我食藥.,.,吾中意食呀-\/-"
叫我吾好食雪糕同豬豬力!? n0n0*=]
就算病死我都要食呀.,.,超~人