| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 13 日 星期五
|
| |
我不敢正視你*U* |
YO…. 終於EXAM完TUT
尋日無打DAIRY/ \/ \……”
尋日得我,CAROL同芬芬去鋸扒XDDD
佢地唔要我地了XDDD
個度乾淨左好多耶>U<”
好吃好吃XD*********
吃完刀無返屋企住…. 我地去左對面海悅玩霧險樂園XD
唔制呀…. 玩咩刀輸比芬芬-0-
有人懶巴閉\333333/XD”
今日….. 放左大家一齊去CAREN屋企>U<
買野食上去LU***
點知成9樓要行TUT CAREN揾笨***
行到手震腳軟””” 卡******
佢屋企好好玩耶***** 一齊睇電視食野”
衛詩理喔 “****
之後睇ETV*XDD” 聽人唱歌!!>U<
之後玩電腦” MSN一人打一個字合成一句粗口SD比林嘉同SIMON*
XDDD” 好緊張好玩喔**=]]]]]
玩左好多game…. 好暴力的一個XD”
玩小朋友落樓….CECI超爆勁”
我同芬芬玩….. 喪笑XDDDDDDDDDDDDD”
2個刀白痴的…. 佢玩得好可怕[哈卡哈卡………..XD]
之後成班人玩叮噹大富翁…..CAREN個DE DE好曳-0-
搞GAG變接機XDDDDDDDD又臭串BOR*
哈哈…. 真KAI SIN呀今日-U-V”
|
|
刊登時間︰2006-01-13 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|


« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 59 | »
|