Cursor by www.Soup-Faerie.Com
玩具`x niK! x
放棄愛`固然難受..但我心裡`總刻了一個字..我這個玩具真的很好玩嗎?...
niki0401
暱稱: ``泡芙...//
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
分手了...
想死
不開心的事太多了...]...
``對不起...//
臨別擁抱
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
♥ fDs_宜
俊仔 (tomtsui0212)
+ㄖ`°.麥芽糖×°||+ (b123123123)
♥ fDs_LING
*惠儀*
♥ fDs_綸
♥ fDs_豆丁
♥ fDs_基
♥ fDs_rAiN
♥ fDs_妹妹
尐榮★☆ (cty487567boy)
♥ fDs_輝
♥ fDs_三雯治
◆"",,|愛上你 我從... (kary242)
呀♂蚊 (man159630)
♥ fDs_細K
♥ fDs_yUkI
OoMilKy﹏” (kikimoonyo)
♥ fDs_張清
♥ fDs_啤啤
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 551
今日人氣: 3
累積人氣: 5472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


補打返琴日嘅野...>< 分類: 未分類

琴日又上左葵盛玩*仲去左......超開心喔!玩到6點就走啦*陣間又上去玩啦!又隱唔住食朱古力啦!......

 黑白豬,sOr!我琴日唔應該叫你再食架*如果我冇叫你地再食就唔會搞成咁樣啦!我真係覺得好耐久呀*真係好擔心你呀*有咩事就同我地講啦!希望你牙媽唔會罵你&同雞張講啦!

終於派左成績表啦!升到班喔...牙君,你要+油呀*下年要比心機讀書啦!等你F.2我地就可以一齊出去食飯啦!堅叔話我成績oK"但係......算啦*終於開始放暑假啦!唔知點解唔係好想咁快就放暑假呀*可能係因為佢啦!><






訪客留言 (返回 niki0401 的日誌)


winky_chu520 於 2008-07-20 07:15 PM 發表:
cm cm
cm cm
cm cm
cm cm
cm cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-21 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小池 於 2008-07-20 04:58 PM 發表:
cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-21 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanan2008 於 2008-07-19 06:16 PM 發表:
cmcmcmcm -@-"""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
多D黎留cM呀!
Posted at 2008-07-20 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moyak_love 於 2008-07-18 11:33 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-20 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_fate 於 2008-07-17 07:09 PM 發表:
ommmmeeeeenttttt"{}__________
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-20 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moyak_love 於 2008-07-17 06:52 PM 發表:
c0MmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-20 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moyak_love 於 2008-07-17 01:37 PM 發表:
c0MmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-20 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moyak_love 於 2008-07-16 06:43 PM 發表:
c0MmEnT..;=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-16 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moyak_love 於 2008-07-15 03:13 PM 發表:
我是來比CM的人員-V-
cMmMm...:=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......^^
Posted at 2008-07-17 02:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoching1212 於 2008-07-14 10:24 AM 發表:
c0MMent-]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX......
Posted at 2008-07-15 02:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]