25號果日去左同阿媽佢地唱K呀"順便同我&表姐慶祝生日呀"我同佢都係4月份生日架"佢就係4月18日"而我就係4月1日生日既"我仲收到好多生日禮物添"份份我都好鍾意呀!呵呵"真係玩得好開心呀!琴日就同老公去左MK&沙田行街"老公仲送左個散紙包比我呀"I very like it"Thank You!今日我去左牙lInG屋企呀"仲係佢屋企訓添"佢仲同我慶祝生日&送左個筆袋比我呀"真係好開心呀"有咁多人同我慶祝生日!
講完D開心野就講D唔係幾開心既野"24號果日佢竟然同我講佢之前只係玩玩吓"我真係好hurt&好想喊呀!點解你要咁對我呀"這句說話真的是你想說的嗎?我是你的玩具嗎?感情真是這麼好玩嗎?願我可以學會放低你!
|