好YA!!!學校面試得左啦.....真係好好好開心,
有小鬼和珈瑜陪我一間,咁都無咁怕
咁我就要返去唐乃勤做退學手續了-x-
講真啊,有d唔係好想轉走,因為要唔同我依家d同學一齊讀了∼
有d唔想走,但係我又好想離開這間學校”
去到一間我係完全唔認識的學校”
仲要認識一班新的同學,雖然話就話會好快識到,
但都無依家d同學玩得咁放la
不過一定會同返佢地出街玩啊!!一定唔會唔記得你地ge....
到了新學校,希望會熟悉間學校啦^V ^
*拉票...拉票...拉票呀...
支持09號羅澤鈞∼∼多謝”
http://www.yesmagazine.com.hk/special/09schoolstar/main.aspx
|