其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛*-*



 
2010-08-27
  
 

✭痛哭過後;1切照舊✭

ha;]距離番學重有4日;;

係時候12點前訓;;

做番個好學生;;

今日又係係屋企訓;;訓;;訓;;

出左街買野;;買完就出ymca跳舞;;

追唔到tim;;不過我會盡力啦!

見到其他人咁俾心機;;自已都要加油;;

聽日出ManOnShan睇跳舞;]

NIKI;}要盡量做好自已;;

他己只是你的過去'......

(閱讀全文)

發表時間:2010-08-27 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]