討厭∼!討厭∼∼∼!!!
(悶悶不樂)
唉唉唉∼∼∼
上倨星期五我話想返大陸∼
於是老爸老媽就帶我返去喇∼∼∼
得我自己一個人系大陸過夜∼
本來仲諗住話住5日既-.-
點知...唉∼∼∼
係咁既......(回想中...)
到左第二日既星期六∼∼
本因就想去行街街既...
點知呢....
就因為姐姐部電腦壞左...
要等人黎檀...
咁就等到3點-.-
跟住又整到超夜-.-
我同姐姐就睇電影囉>.<
睇一公升眼淚∼
雖然我睇過∼∼∼∼∼∼∼
但因為我又想睇∼而且姐姐又未睇過∼所以我地就睇囉∼
跟住睇呀睇∼∼∼
由3點睇到夜晚1點鐘-.-
放心∼中途有停既-.-
跟住我同姐姐都睇到喊呀∼嗚嗚∼∼
因為太感人喇∼∼∼
我都喊左兩次潻∼
第一次睇又喊∼睇第二次都會喊T.T
之後呢...
到星期日...神早溜溜...
我同姐姐仲系到訓得好舒服既時候...
有個大嬸入左黎∼∼
系客廳到同呀姨傾計....
佢傾咪傾囉...愈計就愈大聲∼愈傾就愈激動....
媽的...玩野咩=.=
咁就俾個呀嬸吵醒左喇∼∼
跟住起身刷牙洗面...食野∼
點知悲劇發生喇∼∼
姨丈話我表妹個老爸打電話俾我黎喎...(唔識打個字∼所以叫我表妹既老爸)
跟住打返去俾佢∼
佢叫我返去喎∼話佢地要去香港玩喎∼
跟住我想唔返去架∼
點知表妹又叫我返去啦∼咩你返去香港我去到會好悶架∼
跟住我咪為有返去囉∼
呀姨佢地知道左之後話咁快返去?!
因為本因諗住因間食完飯飯就出去行街街喎...
唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼
跟住咪返左黎香港囉∼∼
系大陸又未開始玩就要人家返黎-.-
我同姐姐仲安排左好多節目架嘛∼
話去唱k...睇戲呀...去邊到邊到呀∼
家下咩都無啦∼∼∼
跟住呢...
表妹有個表哥又黎喎∼
跟住我同表妹個表哥由唔識變到識∼
佢教我英文潻....
跟住佢地走既前一日我地仲一齊睇鬼電影∼
哈哈∼∼∼
3個人睇都唔覺得恐怖既∼∼
不過表妹都好驚...
哈哈∼∼∼
唉∼仲以為表妹黎住一個星期啦∼∼
表妹都以為係∼
點知∼
佢老媽又唔俾喎∼∼∼
痴線架∼
我地話佢地走∼
表妹留系到∼我地送佢走架啦∼
佢老媽又唔俾∼
連我呀哥都幫埋口架嘛∼
主動話送表妹返去∼好小見我呀哥咁好人架嘛∼
佢老媽又唔肯喎∼
衰到死∼又話佢自己好得閒喎∼
咁我唔得閒呀嘛∼又要去攞校服∼跟住又要返校∼又要影相∼
佢竟然自己得閒唔留系到∼
叫我呢個唔得閒既返去大陸喎∼
我叉佢∼!!!!!
唉∼∼∼∼
佢都痴痴地架∼
我地所有親戚都無個鍾意佢架啦∼
哼∼∼∼
表妹唔想走仲喊潻呀>3<
|