^Yoki^之開心日記~~
記得每日都來睇~Yoki日記^^支持下啦&xdddddddddd
好快就2月啦
希望快D到新年
因為又有得逗利是
(p.s::就黎有得去踩單車,,幾時去??聽日開估)
星期六去左唱K~
唱左成4個鐘
Today~~
同二家姐,,大家姐,,呀Cake
去左又一城
之後去左五十嵐食野
呢幾日冇打日記<
係因為掛住玩NDS
琴晚呀B過左來
因為今日契姐要影婚"沙"相(補影)
不過me冇影,,因為靜係佢地一家人影
B女今日又係咁黐住me
今日佢心情好靚
由大約3:00影到约8:00
之後一齊去大牌檔食飯
约10:00就返home