|
|
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
救命唷!``]  |
分類: 未分類 |
今日勁早起身=3=
5點3到,,,彈左起身xpxp
沖完'梁'
搞掂哂..食埋個M記包=]''
出門口=6:00am_
勁黑個天''
同衡出安定]/3333\
架輕鐵勁多人<估唔到l0r!
去到先6:25am
打比教練'
佢叫我地去買早餐食-3-
已經飽飽lo喎^'
人齊就一齊上(61x)
差唔多1個鐘. . .
途中有件好ma煩既事發生左]]
唉!!
搞到好似失散親人咁xp
樣衰=3=
去到樂富個地鐵站' '
就黎8:00am))
見到'子'同'冰(姐)'
華(仔+)
齊人又出發=3=
去到球場, , ,8:15am
女更衣室------爆左''xp
走左去傷殘人士果度換xD''
全場都係女仔=3=]
難怪會爆... ... ...
開波' '
冰(姐)果隊對藍33
好似藍33果隊超勁l0r,' '
之後書鬼左xp...
到我地喇-3-
正選=3=xp
打後''
上1/2場']]
唔知幾比幾-3-
下1/2場
我換出左-v-''
完場就書0-3...
臭!!!好魚哇我地!!
之後第2場冰(姐)佢地嬴左$3$' '
我地和左xp
第3場就唔想講喇xD
唉,, ,
變態架!!
算喇-3-
冰(姐)打第四場時同nic(姐)發生左D驚人既事xDxD!!
估唔到冰+nic姐會咁架xpxp
哇卡卡!!-0-'
之後冰姐話要去食M記...
點知=]''原來. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .' '
算喇p,你地唔識佢地架喇xDD!!
走既時候好臭''
差D當失路=3=
唉!!
死喇, , ,
之後返屋企' '
好多人-v-'
又沖梁, , ,
又出去喇!!
KFC!!
唔洗錢xpxp
小明媽媽請-3-''
生日..........................
去左冒記[汽]左陣. . .
之後就去左青春))
影完就走lo--
返龜
呀ma生日=3=
D親戚黎哂-00-
同佢地打NDSL' '
xpxp
係咁書,,,係咁比人打''
唉,,,慘無人道哇!!
食完就返屋企. . .
今日有利是收' '
開心開心] ]
xD!!
|
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
ㄟ無聊"]  |
分類: 未分類 |
今早,,,一大早就死左去[新和里]
xp差少少遲到Tim"
星期日比賽...
起到身既朋友!!
到時球場見=]''
8點"[[樂富人做草地]]
xDXd..!!
踢完波就叫左詩蔚姐*出黎喇
+"吹下水咁__
吹吹下,,,突然有個主意:[
返小學搵下D TA哥'=[
11:30'/333333333\']
係地下大叫上去xpxp
笑死-0-
12點先再黎過-'
去到..............
落雨333333
黑=]
淋左陣雨
終於落黎喇''
一齊去左兩合度食野"
ALEX哥哥請我地食;;云吞面''
多謝哂!!ThX!!
食完見冇野做就返左南官喇
2點幾::
好大排咁入去XPXP
好多人望住哇=]!!
1A班room D人比miSS鬧緊-3-
做小測T^T''好後悔自己返去...
唔合格要補考!!
唉,,,HeLp哇!!
放左學就去左食野''
啟'風''
食左:::]
格仔餅,,,沙冰...仲有小完子=''
正. . .
之後就返屋企喇0V0'' |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 84 | »
|