|
|
|
|
2009-6-6`
BBQ
發現我地由1月開始就每個月起碼燒2次野食`
haa好好玩
雖然我d笑聲好假.....囧
旦系我真系笑得好開心架 v0v 仲笑到肚痛
又發現芝士腸可以當炭精用aVa
仲燒得好正xp
[有兩條"狠"樣系到透爐]
orz 夜媽媽比龜豆`
仲要無帶老身.
好彩隻龜好人~_~
下次1定要帶老身...
2009-6-7` day.4
同nek0吾知痴左邊條線`
要怪就怪d蚊!
估吾到會做埋d既野-____-
不過好正
好後悔冇玩盡佢a0a
我好肯定系個牙伯m左支無比滴!_!
搞到我總共有14達蚊懶 囧`
 
|
|
2009 年 6 月 7 日 星期日
2009-06-07 10:58 AM
|
|
|
|
2009-6-5
鴨仔筆袋訓教1流xdd.
多謝曬大頭n英既....本來放番鹼既鴨仔電話座... -v-
|
|
2009 年 6 月 6 日 星期六
2009-06-06 12:50 AM
|
|
|
|
鴨仔生日快樂 ;)
今日超開心(♥)
表揚下d可愛既朋友先xdd.
第1個親口同我講[生日快樂]既系曦 ;>
第1個sms我既系細笨 ;>
第1個msn我既系copy [汁到na你 haa.]
最有心思既系ms p00n親手整既鴨仔`仲有牙儀n詩既生日卡 xd.
最搞gag系殭屍n婷既生日帽 -v- ` 好正ahhhh
多謝豬兜n昆狗既鴨仔拖鞋 (k)
多謝anita既鴨仔指甲鉗 :)
多謝牙儀既生日卡+鴨仔筆袋 ♥
多謝shirley既音樂盒` [我好鐘意xd]
多謝winnie既64鴨仔卡`
多謝細笨既心心生日卡-v-
多謝bobo既雨傘.
多謝殭屍n婷既生日帽 [我會年年拎尼帶xp.]
多謝chicken.英.細笨.詩既生日歌 ;D
多謝屈機.思樂.chicken.石頭人.細笨.豬兜.英.詩.ms田.LWS寫比我既[生日快樂]
多謝LWS送我返班房
多謝LCY既筆
多謝TSW既2粒糖
多謝LHL既生日卡+釘書機 ♥
多謝HKL既生日卡+...........唐佬鴨bubu車[我岩岩坐系地下到玩 x)
多謝ms poon親手整既鴨仔 ♥♥♥ 超級鐘意♥♥♥
多謝同我講過生日快樂既朋友n老師 ;D
d相遲d上無名睇 ;)
|
|
2009 年 6 月 4 日 星期四
2009-06-04 11:28 PM
|
|
|
|
|
|
2009 年 6 月 3 日 星期三
2009-06-03 11:57 PM
|
|
|
|
|
|
2009 年 6 月 2 日 星期二
2009-06-02 10:49 PM
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 32 | »
|
|